maandag 29 augustus 2016

Open dag

dubbele framboos
En om toch nog een beetje
iets van mijn eigen tuin
te laten zien in dit blog:
Dit is een Siamese tweeling framboos,
twee aan elkaar dus!
Inmiddels in mijn buik, hij was lekker :-D
Komende zaterdag, 3 september heeft de volkstuinvereniging open dag. 
Ik was er vorig jaar niet bij en heb dus niet zo heel veel verwachtingen, maar volgens de poster zullen er workshops, rondleiding, kinderactiviteiten en lekker eten en drinken zijn (Zie ook de poster, hieronder :-P ). Doordat een van de commissieleden van de activiteiten commissie door vervelende omstandigheden niet of minder kon helpen met de organisatie, werd ik gevraagd of ik hier en daar iets wilde doen. En dus hebben winkelende Vinkhuizenaars mij al flyerend op de markt kunnen vinden, heb ik persberichten geschreven (http://vinkhuizen.nl/projecten/vinkhuizen-samen/4921-open-dag-volkstuinvereniging-golden-raand) en heb ik aan een folder voor de vereniging zitten klussen.

En als je er dan zo een beetje bij betrokken raakt, wordt je ook steeds nieuwsgieriger naar die open dag. Stiekem heb ik al wat extra gewied in mijn tuintje, je weet maar nooit waar die rondleiding langsgaat.. En ik ben ook wel benieuwd naar die workshops... Geen idee wat voor workshops het zullen zijn, vast wel leuk. Maar vooral natuurlijk of er veel mensen komen; zouden mijn geflyer en persberichten effect gehad hebben?
We gaan het meemaken, kom allemaal kijken komende zaterdag, Volkstuincomplex 'de Golden Raand'. Friese straatweg 420-1. (Dat is achter de Aquamarijnstraat, tussen de blauwe en de gele flat door, dan een zandpaadje door, kom je bij een groot groen hek met 'Golden Raand' erop. Ik neem aan dat het hek dan open staat :-D.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!